A heart wrenching journey of a motherless daughter in a foreign land

Your passing has changed me drastically... made me ponder into life's worth..thinking how can I go on alone and lost without your guidance and love .. missing and aching for you dearly....

Sunday, September 17, 2006

arr.. lama gua tak tuli blog ni... since adik gua dah tulis blog barulah gua mo tulis blog ni....

adui apa mo cakap arr???? .. pun tak tau.. dah biasa suma simpan dlm memory bank( otak lah tu) kalo mo delete kule dr ( disposable bin) bontotla tu:D hihihihihi....
si botak dah balik dekat satu bulan lo... rasa sunyi....:P bilik gelemp0ang tak ada maid bersama mu kemas...:P baju tarak org cucui kena cuci sendiri..... yang paling tak best tarak orang cakap sama gua sama main main sama gua... tak ada orang ajak gua pegi mc donalds malam malam....--> tapi baik jugak.... kalo tak... selama dia datang gua jadi gemuk gedempol....


nijam tengah countdown... mo pi USA.. untuk holiday.... hihihih...... relax dari tempat ni... dah jelak sampe mo muntah pun muntah termasuk balik... terlalu manyak gossip.. orang cekik kenyang tak apa mo buat dia mengumpatlah.. mengampula.. tapi kerja tak jalan pun.. kuli yang buat kerja sia yang kerja.. abi tak ada acknowledgement tak ada apa pun, pangkat pun tak naik....... boring sial.... dah habis pack baju sama barang barang lain:) nijam gua gial pegi low yatt sebab banyak barang murah( asoh barangan murah) misae)--> adik gua kasi gua mia title:P... shin chan mia mak... gua tgh risau campo gembira campo macam macam lagi sebab mo pi usa ni.....:) takut pun ada...:P tapi tak apalah dah biasa buat perkara bodoh kalo dah jatuh mangun baliklo....... tak take risk tak dpt reap reward:P kawan baik gua ailin yang paling sedih gua mo pegi...

lain lain kawan superficial sia..( puspanita konon)
chin lay adalah genuine concern tapi yg si "black beauty" konon tu .. kansin mia... lantakla.... gua tak kisah dah lagi dah numb sama tabiat satu satu....... tapi gua rasa cam kena betray oleh dia..... dah hilang dua kawan ... menyesal jadi wenang.... anyway ini my last wenang project...
you will know your true friends when you are in trouble or when you have a major thing going on in your life... .. and i found mine:)

ni beberapa hari penat sebab mo settle manyak barang .. jual barang, packing.... entah apa apa lagila.. then kena manage financa( dahlah kira kira bodoh) sigh.... pening........ abi lagi ada org merajuk kat gua.. sigh... sikit sikit tak boleh :P hhahahha lagi itu black beuty betrayal.... sigh tak pa sabe sabe... lantakla mo buat apa buat lah....

hahhaha cam tak biasa cakap n complain pasla diri gua ni...... self absorb...:P oklah dah tuli suma yang gua ingat dlm ini post....... tarak org tido macam kodok lagi nijam...:P ada gua sia tido cam org mati kena langgar( kaki L shape:P hor hor hor hor hor hor hor hor hor hor hor..........................

wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

1 Comments:

Post a Comment

<< Home